16 وب سایت برای منابع طراحی گرافیک رایگان

وب سایت گرافیکی

 

 

 

 

طراحی گرافیک ما را به یاد زمانی می اندازد که برنامه ریزی کافی برای کنار آمدن با یک ایده عالی یا تولید یک طرح هوشمند نداشتیم. تنها منبعی که داشتیم تصاویر رایگان با کیفیت بالا موجود در اینترنت بود. با این حال، ما به اندازه کافی خوش شانس نبودیم که خواسته های خود را از این طریق برآورده کنیم.

 

 

طراحی شامل انواع تایپوگرافی، عکاسی و تصاویر است. این چیزها با هم ترکیب می شوند تا یک طراحی عالی را ایجاد کنند.

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گرافیک

 

 

این یک نام بسیار معروف در بین هر طراح است. در واقع، این یک پلت فرم اجتماعی است که در آن طراحان کارهای خود را به دنیا نشان می دهند. طراحان در آنجا اطلاعاتی در مورد کار خود به اشتراک می گذارند و همچنین فرآیندهای خود را به اشتراک می گذارند. گاهی اوقات، طراح فونت ها و ابزارهایی را که برای طراحی آن پروژه خاص استفاده کرده است به اشتراک می گذارد.

 

 

 

 

 

 

 

سایت گرافیک

 

 

 

طرح های تازه هر روز در این وب سایت به روز می شوند. محتوای قابل دانلود زیادی در این سایت وجود ندارد اما پر از الهام از طراحی است. بسیاری از طراحان گرافیک مشهور و توسعه دهندگان شناسه برند را می توان در Dribbble یافت که کارهای سطح بالای خود را به اشتراک می گذارند. حتما این یکی را برای الهام گیری نامحدود بررسی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

گرافیک از سایت

 

 

 

در اینجا منبع عالی دیگری است که دارایی های طراحی گرافیکی با کیفیت، رایگان و ممتاز را ارائه می دهد. تصاویر، فونت‌ها، قالب‌های لوگو، پس‌زمینه، کیت‌های UI و UX و همچنین برنامه‌های نرم‌افزاری را خواهید یافت که به معنای واقعی کلمه می‌توانند به شما در ایجاد و مدیریت طرح‌هایتان کمک کنند. مهم نیست که چه نوع گرافیکی برای پروژه های خود نیاز دارید، Creative Fabrica باید یکی از اولین گزینه های شما باشد.

 

 

 

 

 

 

سایت های گرافیکی

 

 

 

 

 

سرشار از طرح های گرافیکی، لوگو، فایل های برداری و فایل های PSD برای استفاده در کار شما هستند. روزانه حدود صدها بردار آپلود می شود. من حتی در کار اخیرم از این یکی کمک زیادی گرفتم. برای افرادی که طراحی جدیدی را شروع می کنند واقعا مفید خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گرافیک

 

 

 

Graphicburger همچنین یکی از پیشروترین ارائه دهندگان آنلاین طراحی است. این به شما امکان می دهد لیست طولانی طرح ها را جستجو کنید و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. طرح های موجود در این سایت برای استفاده تجاری و شخصی رایگان است. شما می توانید یک دسته از مدل های زیبای PSD را پیدا کنید تا کار خود را به روشی منحصر به فرد به نمایش بگذارید. فراموش نکنید که آنها را بررسی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گرافیک

 

 

 

Iconfinder یکی از بهترین وب سایت های منبع برای آیکون های رایگان و جالب برای طرح های شما است. شما می توانید هر چیزی را جستجو کنید و با بسیاری از نمادهای مناسب مطابق با کلمه کلیدی شما نمایش داده می شود. ساختار ساده وب سایت باعث می شود کاربر پسند و کار با آن آسان باشد. آیا به آیکون های رایگان برای پروژه خود نیاز دارید؟ آنها را بررسی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گارفکی

 

 

یک وب سایت مهم در بین هنرمندان و طراحان شناخته شده است. شما می توانید از بسیاری از هنرمندان و طراحانی که آثار خود را در DeviantArt ارسال می کنند، الهام بگیرید. ممکن است فایل های قابل دانلود ارائه دهد یا نه، اما منبع الهام بسیار خوبی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این وب سایت به دلیل داشتن یک منبع عالی برای طراحی UI شناخته شده است. همچنین طیف گسترده ای از فونت های رایگان، PSD و فایل های برداری را ارائه می دهد. یک وب‌سایت ساده و سرراست با همه‌چیز رنگ‌بندی شده و همه چیز به‌گونه‌ای منظم چیده شده است تا همه به راحتی آنچه را که به دنبالش هستند بیابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گارفکی

 

 

بهترین وب سایت برای مبتدیان باید بگویم زیرا آنها همه چیز از جمله فونت ها، براش ها و گرادیان ها را در دسترس دارند. دومین چیز جالبی که ارائه می دهد این است که می توانید تعداد زیادی عکس با کیفیت بالا و بدون حق امتیاز پیدا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گارفکی

 

 

 

بزرگترین پایگاه داده آیکون های وکتور رایگان با بیش از 70 هزار آیکون در این وب سایت. آیکون ها بخشی جدایی ناپذیر از طراحی وب با بسیاری از کاربردهای دیگر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گارفکی

 

 

اگر فونت‌ها و فونت‌های زیادی را می‌خواهید، به وب‌سایتی عالی نیاز دارید. این وب سایت هزاران و هزاران فونت رایگان را ارائه می دهد. می توانید در عرض چند ثانیه در سایت مرور کنید و فونت مورد نظر خود را دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گارفکی

 

 

 

بسیاری از تصاویر رایگان با کیفیت با وضوح بالا هم برای پروژه های شخصی و هم برای پروژه های تجاری در دسترس هستند. آنها هزاران عکس با کیفیت بالا را بدون محدودیت حق چاپ ارائه می دهند. بهترین وب سایت منبع برای طراحان و توسعه دهندگان.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گارفکی

 

 

 

روی طراحی اپلیکیشن کار می کنید و در مورد اندازه های مختلف صفحه نمایش مطمئن نیستید؟ با ScreenSiz.es فقط یک کلیک فاصله دارد. از طریق این وب سایت، می توانید اندازه صفحه نمایش مناسب هر نوع گوشی هوشمند، تب و مانیتور را پیدا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وب سایت گارفکی

 

 

 

آیا تا به حال در تصمیم گیری در مورد ترکیب رنگ برای طراحی لوگو خود گیر کرده اید؟ اینجاست که Coolors وارد می شود. این وب سایت به شما کمک می کند صدها طرح رنگی را در عرض چند ثانیه ایجاد کنید. شما می توانید انواع پالت های رنگی را به راحتی تولید، ذخیره و به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درست مانند Freepik، این وب سایت همچنین صدها طراحی گرافیکی وکتور رایگان و منبع PSD را ارائه می دهد. وب سایت روزانه با وکتورها، نمادها و سایر عناصر طراحی به روز می شود. مطمئن شوید که آن را بررسی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vexels یکی از بهترین سایت هایی است که منابع رایگان ارائه می دهد. این وب سایت دارای موجودی بزرگی از گرافیک های برداری و ماکت های رایگان است. اگر به دنبال منابع طراحی رایگان و الهام بخش هستید، پیشنهاد می کنم نگاهی به Vexels بیندازید.

 

سخن پایانی

هر طراح یک طراحی خوب و الهام بخش را دوست دارد. منابع رایگان نه تنها به تغییر طرح های شما کمک می کند، بلکه به افزایش دانش شما نیز کمک می کند.  این وب سایت ها منبع الهام خوبی هستند.

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش