آینده طراحی گرافیک: 15 ابزار هوش مصنوعی برتر برای گرافیک

 

با پیشرفت تکنولوژی، دامنه و اهمیت طراحی گرافیک در سال های اخیر به طور تصاعدی افزایش یافته است. امروزه، طراحان گرافیک باید با جدیدترین ابزارها به‌روز باشند تا طرح‌های تاثیرگذاری ایجاد کنند که از بقیه متمایز باشد.

 

فناوری تا حدی پیشرفت کرده است که هوش مصنوعی (AI) قادر است در کسری از زمانی که انسان صرف می کند، طرح های شگفت انگیزی خلق کند. این مقاله به بررسی 15 ابزار طراحی گرافیکی هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک در حال حاضر می پردازد و کشف می کند که چه امکاناتی برای صنعت طراحی گرافیک آینده وجود دارد!

 

خلاقیت خود را با این 15 ابزار هوش مصنوعی برای هنرمندان و طراحان بیشتر  کنید

 

هنرمندان و طراحان مطمئناً باید به این ابزارهای بسیار توصیه شده توجه داشته باشند:

 

 

 

 

  1. Let’s Enhance.io

 

 

Let’s Enhance.io

 

 

 

اگر به دنبال راهی برای بهبود خودکار تصاویر خود برای نیازهای شخصی یا تجاری هستید، Let's Enhance راه حل عالی است. با نرم افزار طراحی هوش مصنوعی آنها، می توانید اندازه عکس ها را به سرعت و به راحتی تغییر دهید و آنها را برای هر قالب وب یا چاپی واضح و شفاف کنید.

 

 

چه به دنبال بهبود وضوح، رنگ یا نور تصاویر خود باشید یا به سادگی نیازهای پیکسل را برای هر بازاری برآورده کنید، Let's Enhance آنها را یکپارچه نشان می دهد. برای حرفه‌ای‌تر جلوه دادن عکس‌های املاک، می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید و محو کنید، فوراً عکس‌های داخلی را برای فهرست‌ها ویرایش کنید، یا از HDR مجهز به ML برای تصحیح خودکار تصاویر با نوردهی بیش از حد و کم‌نور استفاده کنید.

 

 

قیمت گذاری

 

10 عدد: رایگان

100 ا عدد : 9 دلار در ماه

300 عدد : 24 دلار در ماه

سیستم عامل

 

Let's Enhance برای ویندوز و مک در دسترس است.

 

 

 

  1. Khroma.co

 

 

Khroma.co

 

 

 

Kroma از هوش مصنوعی برای تشخیص رنگ‌هایی که ترجیح می‌دهید استفاده می‌کند و سپس تعداد نامحدودی پالت برای مرور، جستجو و ذخیره برای شما ایجاد می‌کند. با انتخاب رنگ‌های انتخابی، می‌توانید یک الگوریتم مبتنی بر شبکه عصبی را آموزش دهید تا رنگ‌هایی را که دوست دارید تولید کند و از رنگ‌هایی که در مرورگر خود ندارید جلوگیری کنید.

 

Kroma دانش را از ده ها هزار مورد از پرکاربردترین پالت های ساخته شده توسط انسان در اینترنت جمع آوری کرده است تا ترکیبات خارق العاده ای ایجاد کند که ممکن است به عنوان تایپوگرافی، گرادیان، پالت یا تصاویر سفارشی دیده شوند.

 

علاوه بر این، می توانید جستجوی رنگ انجام دهید و ترکیب رنگ های مورد علاقه خود را به مجموعه اضافه کنید.

 

قیمت گذاری

 

رایگان

 

سیستم عامل

 

Khroma.co هم برای مک و هم برای کامپیوتر در دسترس است.

 

 

 

 

 

  1. Brandmark.io

 

 

Brandmark.io

 

 

 

Brandmark.io هزاران دارایی طراحی آماده برای استفاده دارد که می تواند روند برندسازی شما را آغاز کند. از فایل‌های طراحی لوگو و آیکون‌های پروفایل اجتماعی گرفته تا طرح‌های کارت ویزیت و طرح‌های متحرک، همه چیزهایی که برای شروع نیاز دارید را دارند.

 

به علاوه، تمام طرح‌های آن‌ها در همه فرمت‌های اصلی (SVG، EPS، PNG، و PDF) در دسترس هستند و با طیف گسترده‌ای از قالب‌ها برای همه چیز، از کارت‌های ویزیت و سربرگ گرفته تا رسانه‌های اجتماعی و ارائه‌ها، برندمارک شما را بدون توجه به هر چیزی تحت پوشش قرار داده است.

 

قیمت گذاری

 

پایه: 25 دلار | یک بارهزینه

طراح: 65 دلار | یک بارهزینه

شرکت: 175 دلار | یک بارهزینه

سیستم عامل

 

Brandmark.io برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک در دسترس است.

 

 

 

 

 

  1. Fronty

 

Fronty

 

 

اگر به عنوان یک توسعه دهنده وب کار می کنید، می دانید که تبدیل یک تصویر به کد HTML CSS می تواند یکی از وقت گیرترین کارها باشد. با Fronty، می توانید به سرعت و به راحتی تصاویر خود را در عرض چند دقیقه به کد تبدیل کنید، بنابراین می توانید به توسعه وب سایت خود بازگردید.

 

علاوه بر این، Fronty یک ویرایشگر بدون کد ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون دانستن نحوه کدنویسی، تنظیمات مورد نیاز خود را انجام دهید. ویرایشگر آنلاین آنها تغییر طراحی و استایل وب سایت شما را آسان می کند، بنابراین می توانید یک تجربه واقعا منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید.

 

قیمت گذاری

 

فریمیوم: 0 دلار

حرفه ای: 4.52 دلار ماهانه

پیش پرداخت: 9 دلار ماهانه

سیستم عامل

 

Fronty.com با تمام مرورگرهای اصلی از جمله کروم، فایرفاکس، سافاری و اج کار می کند.

 

 

 

 

 

 

  1. Removebg

 

Removebg

 

 

Removebg یک ابزار هوش مصنوعی هوشمندانه است که می تواند زمان ویرایش شما را کاهش دهد و به شما کمک کند تا طراحی های تاثیرگذارتر و خلاقانه تری داشته باشید. با Removebg می‌توانید تصاویر PNG را شفاف کنید یا پس‌زمینه‌های سفید را تنها با چند کلیک به عکس‌ها اضافه کنید.

 

علاوه بر این، با برنامه های طراحی محبوب، سایت های تجارت الکترونیک و محیط های کامپیوتری ادغام می شود، بنابراین می توانید به راحتی آن را به گردش کار خود اضافه کنید. بنابراین اگر می‌خواهید کارت‌های تبریک خیره‌کننده یا قدرت را از طریق هزاران عکس ماشین به سرعت بسازید.

 

پس چرا remove.bg را امروز امتحان نکنید و ببینید چگونه می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و افزایش خلاقیت کمک کند؟

 

 

قیمت گذاری

 

رایگان: 1 اعتبار

اشتراک: 40 اعتبار (7.24 دلار در ماه)

پرداخت در حین حرکت: 75 اعتبار (39.75 دلار در ماه)

سیستم عامل

 

این وب سایت با سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس سازگار است.

 

 

 

 

 

 

  1. Uizard.io

 

Uizard.io

 

 

Uizard.io یک پلت فرم عالی برای هر کسی است که می خواهد برنامه های تلفن همراه، برنامه های وب، وب سایت ها و رابط های نرم افزاری با ظاهری حرفه ای طراحی کند. نیازی به طراح بودن یا داشتن تجربه قبلی نیست - به سادگی یک اسکرین شات از الهام خود آپلود کنید و دستیار طراحی هوش مصنوعی آنها بقیه کارها را انجام خواهد داد!

 

شما می توانید ایده های خود را به راحتی تجسم کنید، آزمایش کنید و به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

 

قیمت گذاری

 

رایگان: 0 دلار

حرفه ای: 12 دلار در ماه

تجارت: 39 دلار در ماه | صورتحساب سالانه

سیستم عامل

 

Uizard.io یک پلتفرم مبتنی بر ابر است که روی ویندوز، مک و لینوکس اجرا می شود

 

 

 

 

 

 

  1. Font Joy

 

Font Joy

 

 

اگر به دنبال الهام گرفتن از فونت هستید، به دنبال فونت Joy نباشید. با کمک سیستم یادگیری عمیق خود، آنها می توانند ترکیبات فونت هایی ایجاد کنند که با یکدیگر سازگار هستند، اما کنتراست دلپذیری دارند.

 

برای تنظیم یک جفت فونت جدید، به سادگی روی «Generate»، «Lock»، «Lock» برای قفل کردن فونت‌هایی که می‌خواهید نگه دارید، و «Edit» را کلیک کنید تا یک فونت را با دست انتخاب کنید. به راحتی می توانید نام شرکت یا متن دیگری را جایگزین کنید زیرا متن قابل تنظیم است.

 

قیمت گذاری

 

رایگان

 

سیستم عامل

 

فونت Joy در تمام مرورگرهای اصلی از جمله Google Chrome، Safari، Firefox و Internet Explorer در دسترس است.

 

 

 

 

 

 

  1. Deep Art Effects

 

Deep Art Effects

 

Deep Art Effects یک نرم افزار پیشرفته پردازش تصویر است که از هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر استفاده می کند. با Deep Art Effects می توانید به راحتی و به صورت خلاقانه تصاویر را ویرایش کنید تا آثار هنری منحصر به فردی ایجاد کنید.

 

این نرم افزار همچنین به شما امکان می دهد عکس ها را به طور خودکار بهینه یا رنگی کنید، تصاویر را تا چهار برابر اندازه اصلی خود بدون از دست دادن وضوح، مقیاس بندی کنید و دوربین های SLR گران قیمت را شبیه سازی کنید. ممکن است هر کاری را به صورت آفلاین انجام دهید و عکس‌هایتان شما را دنبال می‌کنند.

 

قیمت گذاری

 

رایگان | مشاغل می توانند از طرح آزمایشی رایگان استفاده کنند

 

سیستم عامل

 

Deep Art Effects نیازی به نصب ندارد و می تواند مستقیماً در یک مرورگر وب استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

 

  1. VanceAI

 

VanceAI

 

 

VanceAI ارائه دهنده ابزارهای بهبود و ویرایش عکس با هوش مصنوعی است. ابزار تقویت کننده تصویر هوش مصنوعی آن یک راه حل با یک کلیک برای بهبود جزئیات تصویر ارائه می دهد، در حالی که ابزار AI Anime Portrait آن، سلفی ها را در عرض چند ثانیه به پرتره های انیمیشن خلاقانه تبدیل می کند.

 

علاوه بر این، ابزار حذف پس‌زمینه هوش مصنوعی VanceAI به کاربران امکان می‌دهد تنها با یک کلیک پس‌زمینه تصویر شفاف را دریافت کنند. در نهایت، برنامه VanceAI's AI Old Photo Repair & Colorize به طور یکپارچه با افزودن رنگ خودکار به عکس های قدیمی، آنها را بازیابی می کند.

 

قیمت گذاری

 

*1 تصویر = 1 اعتبار

 

100 اعتبار: 3.96 دلار

1000 اعتبار: 14.36 دلار

سیستم عامل

 

اندروید، iOS، macOS و ویندوز همگی از VanceAI پشتیبانی می‌کنند

 

 

 

 

 

 

  1. Designs.AI

 

Designs.AI

 

طراحان می توانند با استفاده از پلتفرم Designs.ai، یک آژانس یکپارچه به عنوان یک سرویس، محتوا را توسعه، به روز رسانی و مقیاس بندی کنند. با Designs.ai می‌توانید تنها در چند دقیقه لوگو، ویدیو، بنر، ماکت و موارد دیگر ایجاد کنید.

 

این پلتفرم طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد تا به شما کمک کند در زمان صرفه جویی کنید و گردش کار خود را ساده کنید. به عنوان مثال، ابزار Logo Maker شما را قادر می سازد تا کسب و کار خود را با یک لوگوی متمایز و یک بسته شناسایی کامل برند راه اندازی کنید.

 

ابزار Design Maker به شما این امکان را می دهد که به سرعت هزاران تنوع ممکن از وثیقه بازاریابی خود را ایجاد کنید. بعلاوه، این پلتفرم دسترسی به بیش از 10000 آیکون و 20000 قالب را فراهم می کند تا به شما کمک کند به ظاهر ایده آل برای پروژه خود برسید.

 

قیمت گذاری

 

پایه: 29 دلار در ماه

حرفه ای: 69 دلار در ماه

شرکت: برای یک طرح سفارشی با آنها تماس بگیرید

سیستم عامل

 

Designs.ai یک پلت فرم مبتنی بر ابر است که در ویندوز و مک موجود است

 

 

 

 

 

 

  1. Defamel

 

Defamel

 

Defamel یک ابزار قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند تا در عرض چند دقیقه طرح های خیره کننده ای را ایجاد کنید، به سادگی با توصیف دیدگاه خود در متن. با استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، این نرم افزار دقیقاً آنچه را که می خواهید می فهمد و مفاهیم طراحی را بر اساس حال و هوای شما و احساسات پشت توصیف شما ارائه می دهد.

 

با کمک این ابزار خلاقانه، می‌توانید بدون زحمت ویژگی‌های طراحی ما را در راه‌حل‌های خود بگنجانید تا آنها را جذاب‌تر کنید و در عین حال به تصاویر خود ظاهری متمایز با طرح‌ها و جلوه‌های دیدنی بدهید.

 

طراحی تبلیغات شخصی‌شده نیز با Defamel سریع و آسان است و به شما امکان می‌دهد طرح‌های بنر را از هزاران محصول ایجاد کنید و با پیشنهادات سفارشی‌شده، تبدیل فروش را افزایش دهید.

 

 

سیستم عامل

 

Deflamel بر اساس هسته لینوکس است

 

 

 

 

 

 

  1. AutoDraw

 

AutoDraw

 

 

AutoDraw یک نوع کاملاً جدید از ابزار طراحی است که یادگیری ماشینی را با آثار هنری ایجاد شده توسط هنرمندان با استعداد ترکیب می‌کند تا به هر کسی در ایجاد سریع هر چیزی گرافیکی کمک کند. در همه جا و در همه دستگاه ها بدون هیچ بارگیری یا هزینه ای کار می کند.

 

ویژگی پیشنهاد در AutoDraw از فناوری QuickDraw برای تعیین آنچه می‌خواهید بکشید استفاده می‌کند. در حال حاضر می توان صدها طرح را پیش بینی کرد و تیم پیش بینی می کند که در آینده موارد بیشتری را اضافه کند.

 

قیمت گذاری

 

رایگان

 

سیستم عامل

 

TensorFlow، یک پلتفرم یادگیری ماشین منبع باز، به Autodraw قدرت می‌دهد. از هر پلتفرمی می توان برای راه اندازی آن استفاده کرد.

 

 

 

 

 

  1. VisualEyes

 

VisualEyes

 

 

VisualEyes ابزار قدرتمندی است که به طراحان UX اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی بینش هایی را درباره نحوه تعامل کاربران با طرح های خود ایجاد کنند. با استفاده از هوش مصنوعی، VisualEyes قادر است مطالعات ردیابی چشم و تست‌های ترجیحی را با درجه بالایی از دقت شبیه‌سازی کند و بینش‌های ارزشمندی را ارائه دهد که می‌تواند به بهبود تجربه کلی کاربر کمک کند.

 

تنها با چند کلیک، VisualEyes می‌تواند نقشه‌های گرمایی از مکان‌هایی که کاربران در یک صفحه جستجو می‌کنند، و همچنین یک امتیاز شفافیت ارائه دهد که نشان می‌دهد چقدر آسان برای کاربران می‌توانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. این اطلاعات می تواند در تصمیم گیری های طراحی که در نهایت منجر به کاربران شادتر و درگیرتر می شود بسیار ارزشمند باشد.

 

قیمت گذاری

 

رایگان برای 1 پروژه فعال و 5 پیش بینی

 

سیستم عامل

 

Visual Eyes در ویندوز موجود است

 

 

 

 

 

 

  1. Adobe Sensei

 

 

Adobe Sensei

 

 

با Adobe Sensei، هوش مصنوعی (AI) و قدرت یادگیری ماشین با افزایش خلاقیت، شفاف‌سازی بینش‌ها، سرعت بخشیدن به فرآیندها و هدایت تصمیم‌های بلادرنگ تجربه می‌شود. Sensei توانایی شما را برای ایجاد و ارائه تجربیات شخصی که خواسته‌های مشتریان را پیش‌بینی می‌کند، تقویت می‌کند.

 

با Adobe Sensei، می‌توانید داده‌های مشتری را به بینش‌های عملی تبدیل کنید، محتوا را به‌طور خودکار مدیریت کنید، کمپین‌ها را به صورت پویا شخصی‌سازی کنید و موارد دیگر. و از آنجایی که Adobe Sensei بر روی یک پلتفرم قوی و مقیاس‌پذیر ساخته شده است، می‌توانید به راحتی تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای برآورده کردن نیازهای کسب‌وکار خود در حال حاضر و در آینده مقیاس‌بندی کنید.

 

قیمت گذاری

 

شما می توانید تمام گزینه های قیمت موجود را در اینجا مشاهده کنید

 

سیستم عامل

 

Adobe Sensei بر روی Adobe Experience Cloud ساخته شده است که زیرساخت های مورد نیاز برای تقویت قابلیت های هوش مصنوعی خود را فراهم می کند.

 

 

 

 

 

  1. Artbreeder

 

 

Artbreeder

 

Artbreeder یک پلت فرم آنلاین هوش مصنوعی است که کاربران را قادر می سازد تا با ترکیب و ویرایش تصاویر موجود، به نام "ژن"، تصاویر ایجاد کنند. از این فرآیند میکس و ویرایش می توان برای ایجاد پرتره، مناظر، نقاشی و موارد دیگر استفاده کرد.

 

Artbreeder همچنین دارای جامعه ای از سازندگان است که می توانند یکدیگر را دنبال کنند و کارهای خود را به اشتراک بگذارند. این انجمن پر جنب و جوش به حمایت از یک تیم کوچک مستقل از هنرمندان کمک می کند. عضویت در Artbreeder به کاربران امکان دسترسی به رندرهای سریع‌تر، بدون زمان انتظار و ویژگی‌های اضافی را می‌دهد. به علاوه، کاربران می توانند از تیم هنرمندان مستقل حمایت کنند.

 

قیمت گذاری

 

رایگان با تصاویر نامحدود، 3 بار آپلود تصویر و 5 بارگیری با وضوح بالا

شروع: 7.49 دلار ماهانه

پیشرفته: 15.99 دلار ماهانه

قهرمان: 30.99 دلار ماهانه

سیستم عامل

 

Artbreeder یک پلتفرم مبتنی بر ابر است که می تواند از هر سیستم عاملی کار کند

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش