چه طور با ایلوستریتور کار کنم؟

 

چه طور با ایلوستریتور کار کنم؟

آیا شما هم به دنبال آموزش کار با نرم افزار ایلوستریتور هستید؟ حتما می دانید که ایلوستریتور یک نرم افزار محبوب و کاربردی برای طراحی گرافیک به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. به صورت کلی، ILLUSTRATOR یک نرم افزار توسعه داده شده توسط شرکت ادوبی به حساب می آید. در صورتی که شما هم به دنبال کار با illustrator 2023 هستید، حتما باید در بهترین دوره های آموزشی شرکت کنید. بهترین دوره ایلوستریتور به شما اجازه می دهد تا به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی نسبت به یادگیری کامل مفاهیم پایه ای و آموزشی اقدام نمایید. امروز ما قصد داریم تا در مورد نکات مهم در جهت کار با ایلوستریتور با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

 

illustrator 2023

​​​​​illustrator 2023

 

انتخاب بهترین دوره های آموزشی ایلوستریتور

انتخاب بهترین دوره ایلوستریتور اولین مسئله مهمی به حساب می آید که روند کار شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد. اولین مرحله شروع کار با هر نرم افزاری، مربوط به طی کردن دوره های آموزشی است. از آنجایی که محبوبیت ایلوستریتور روز به روز افزایش پیدا می کند، تعداد دوره های آموزش طراحی شده مخصوص این نرم افزار هم همواره در حال افزایش است. جالب است بدانید که دوره ایلوستریتور، بسته به سطح کاری مدرس و کیفیت مباحث ارائه شده می تواند فعالیت های کلی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. در صورتی که شما هم به دنبال کار با این نرم افزار هستید، در ابتدا باید بهترین دوره آموزشی را پیدا کنید.

ولی در این میان، یک سوال مهم مطرح می شود: بهترین دوره ایلوستریتور کدام است؟ اصلا ما چگونه می توانیم بهترین دوره ایلوستریتور را پیدا کنیم؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که بهترین دوره های طراحی شده در این زمینه یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را در خود جای داده اند. هر کدام از این ویژگی های خاص و کلیدی روند یادگیری شما را به نحوی خاص تحت تاثیر خود قرار خواهند داد. برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن در جهت کار با نرم افزار ایلوستریتور، شما باید به مدت زمان دوره، سطح کاری مدرس، تجربه مدرس، سر فصل ها و نظر مشتریان قبلی توجه داشته باشید.

با توجه به همه این موارد شما می توانید بهترین دوره ایلوستریتور موجود در بازار را پیدا کنید. البته، پس از طی کردن دوره های مربوط به  آموزش ایلوستریتور نوبت به استفاده از قابلیت هایی می رسد که در این نرم افزار خیلی از کاربران به آن اهمیتی نمی دهند. این قابلیت ها می توانند روند طراحی گرافیک را تحت تاثیر خود قرار دهند.

 

استفاده از ابزار Pen در نرم افزار ایلوستریتور

دیگر نکته مهمی که پس از اتمام دوره ایلوستریتور شما باید آن را مد نظر خود قرار دهید مربوط به ابزار Pen می باشد. خیلی از کاربران تازه وارد نسبت به استفاده از ابزار Pen یا قلم در نرم افزار ایلوستریتور حساسیت نشان می دهند. ابزار Pen یک ابزار نسبتا پیچیده به حساب می آید، که برای کار راحت با استفاده از آن شما باید مقداری از وقت با ارزش خود را صرف کنید. بهتر است که در طول روز، با استفاده از این ابزار طرح های مختلفی را بکشید تا بتوانید به خوبی نحوه کار با آن را فرا گیرید. در صورتی که شما کار با این ابزار را به صورت حرفه ای فرا گرفتید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد مباحث پیچیده تر نخواهید داشت.

 

دوره ایلوستریتور

دوره ایلوستریتور

 

 

لازم به ذکر است که ابزار Pen در نرم افزار ILLUSTRATOR، یکی از ابزار های مهمی به حساب می آید که می تواند طرح نهایی به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهد. با استفاده از این ابزار شما می توانید طرح هایی جالب، جذاب و با کیفیت را ایجاد نمایید. پس برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن، توصیه ما به شما این است که به خوبی ابزار قلم را مورد استفاده قرار دهید.

 

استفاده از پنل های مختلف در نرم افزار ایلوستریتور

در اکثر انواع دوره ایلوستریتور، مدرسان به استفاده از پنل های مختلف در این نرم افزار تاکید ویژه ای دارند. استفاده از یک سری پنل های خاص در نرم افزار ایلوستریتور به شما اجازه می دهد تا اجزای مختلف این نرم افزار را خیلی راحت تر و بهتر مدیریت نمایید. لازم به ذکر است که این ILLUSTRATOR پنل های متنوعی را در جلوی پای شما قرار داده است. پنل Appearance یکی از پنل های محبوب به حساب می آید که اکثر دوره ها بر روی استفاده از آن تاکید دارند. این پنل به گونه ای طراحی شده است که می تواند برای تغییر شکل المان های اصلی موجود درون نرم افزار ایلوستریتور مورد استفاده قرار گیرد. این پنل به شما اجازه می دهد تا فقط با استفاده از یک شکل، تصاویر فوق العاده جذابی را ایجاد نمایید. از جمله دیگر پنل های محبوب این نرم افزار می توان به Pathfinder اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

ساخت براش های اختصاصی

دیگر مسئله ای که در با کیفیت ترین انواع دوره ایلوستریتور آموزش داده می شود مربوط به براش های اختصاصی و طرح های ویژه می باشد. به خاطر داشته باشید که براش های اختصاصی می توانند روند یادگیری ایلوستریتور را تحت تاثیر خود قرار دهند. با طراحی و ساخت براش های مخصوص، شما به راحتی می توانید طرح های فوق العاده ای را ایجاد نمایید. به خاطر داشته باشید که ایجاد براش های اختصاصی به شما اجازه می دهد تا بسته به نیاز های پروژه، نسبت به ساخت طرح های خارق العاده هم اقدام کنید.

 

 

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور

 

کلام آخر

در این صفحه ما سعی کردیم تا شما را با یک سری نکات مهم برای کار با نرم افزار ایلوستریتور آشنا کنیم. به خاطر داشته باشید که مهم ترین مرحله کار با نرم افزار ایلوستریتور مربوط به شرکت در دوره ایلوستریتور می باشد. یکی از بهترین دوره های آموزشی که شما می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید،  دوره ی آقای ایلوستریتور است. این دوره که در طی 15 ساعت برگزار می شود، همه مباحث مهم و کلیدی نرم افزار ایلوستریتور را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. با استفاده از این دوره شما می توانید به یک متخصص در زمینه این نرم افزار تبدیل شوید.

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش