10 نکته در طراحی بسته بندی با ایلوستریتور

10 نکته در طراحی بسته بندی با ایلوستریتور

 

در طراحی بسته بندی علاوه بر اینکه باید با نرم افزار خوب آشنا باشیم، نکاتی را باید در نظر بگیریم تا طراحی ما حرفه ای به نظر بیاید در این مقاله 10 نکته مهم برای طراحی بسته بندی در نظر گرفته شده  است که می توان در اجرای بسته بندی در هر نرم افزاری از جمله ایلوستریتور به کار برد. همچنین در انتهای این مقاله 10 نمونه کار بسته بندی از طراحان خارجی که اکثرا با دست طراحی شده اند، آورده شده است تا به این نکته تاکید شود که برای طراحی بسته بندی همیشه نیازی به نرم افزار نیست اما بهتر است با نرم افزار طراحی شود و دنیای دیجیتالی امروز آشنایی با نرم افزار به خصوص ایلوستریتور را می طلبد.

10 نکته مهم برای طراحی بسته بندی و برچسب های عالی

 

طراحی بسته بندی محصول می تواند در نگاه اول دلهره آور به نظر برسد، اما لازم نیست. برخی از موثرترین طرح ها بر اساس قالب های طراحی بسته بندی به طرز شگفت انگیزی ساده هستند.

 

چه به دنبال نکاتی برای ایجاد بسته‌بندی لوازم آرایشی، کارتن‌های غذا، برچسب بطری یا جعبه‌های الهام‌گرفته از اوریگامی باشید، مطمئناً چیزی را در اینجا پیدا خواهید کرد که الهام‌بخش شما باشد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 1

 

 

 

بسته‌بندی طرح‌های دوبعدی را می‌گیرد و آن‌ها را به خلاقیت‌های سه‌بعدی لمسی و چاپی تبدیل می‌کند – این یک روش فوق‌العاده مؤثر برای ایجاد ظاهر برند قوی به یک محصول یا کمک به مصرف‌کننده برای متعهد شدن به خرید است. در این مقاله، به ده نکته حرفه‌ای برای دادن ظاهری شیک و چشم‌نواز به بسته‌بندی و همچنین نکات فنی برای انتخاب قالب، نرم‌افزار و روکش‌های چاپی می‌پردازیم.

 

1. بسته بندی را با برچسب های ساده  طراحی کنید

در یک سر طیف بسته بندی زیبایی های سبک اوریگامی و در سوی دیگر سادگی طراوت کننده یک برچسب آسان برای تولید قرار دارد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 2

 

 

برچسب‌ها را می‌توان به بطری‌ها چسباند یا به‌طور آزاد دور وسایل بسته‌بندی شده یا دستمال کاغذی پیچید. طراحی آن‌ها بسیار ساده است (بدون چین‌خوردگی برای جا دادن) و ارزان برای چاپ، که اگر بودجه کمی دارید عالی است.

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 3

 

 

این بدان معنا نیست که برچسب‌ها فاقد تأثیرگذاری هستند - یک برچسب که خوب طراحی شده می‌تواند ظاهری زیبا و دست‌ساز به بسته‌بندی بدهد، مانند این برچسب‌های بسته‌بندی صابونی روستایی.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 4

 

 

قالب‌های لیبل بسته‌بندی، انتخاب مناسبی برای فروشگاه‌های مستقل و سایر مشاغل کوچک هستند که به دنبال تولید بسته‌بندی مارک‌دار سریع و ارزان هستند و واقعاً می‌توانند به جذابیت محصول بیفزایند. الگوهای برچسب بسته‌بندی و برچسب‌های ساده نیز واقعاً کاربردی هستند - ویرایش آن‌ها آسان است و می‌توان آنها را به سرعت تغییر اندازه داد تا متناسب با محصولات مختلف باشد.

 

2. سبک های اوریگامی فقط برای شجاعان نیست

گاهی اوقات با بسته بندی هایی روبرو می شوید که آنقدر زیبا هستند که به سادگی نفس شما را بند می آورد. طرح های تا شده و الهام گرفته از اوریگامی باورنکردنی به نظر می رسند و بسته بندی را به یک اثر هنری تبدیل می کنند.

 

بسیاری از طرح‌های بسته‌بندی با الهام از اوریگامی به‌طور شگفت‌انگیزی در هسته‌ی خود ساده هستند و مبتنی بر الگوهایی هستند که با دقت طراحی شده‌اند. با بسیاری از الگوهای خلاقانه برچسب محصولات در دستان شما، این الگوهای طراحی بسته بندی با ظاهر پیچیده دیگر دور از دسترس نیستند.

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 5

 

 

قالب طراحی بسته بندی عجیب و غریب برای این نمک های حمام قابل لمس، قابل حمل است و با برش هایی از مرکبات تزئین شده است.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 6

 

 

اگر به اندازه کافی شجاع هستید که طرح‌های بسته‌بندی جعبه اوریگامی خود را از ابتدا ایجاد کنید، سعی کنید قبل از اینکه به رایانه بپردازید، ماکت‌های خشن را روی کاغذهای درجه پایین آزمایش کنید - این به شما کمک می‌کند تا تجسم کنید که یک چیدمان دو بعدی چگونه به یک محصول سه بعدی تبدیل می‌شود.

 

سبک‌های اوریگامی همیشه کاربردی‌ترین یا قابل رویت‌ترین طرح‌های بسته‌بندی جعبه‌ای نیستند، بنابراین بیشتر با بسته‌بندی نمایشی مطابقت دارند.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور7

 

 

 

3. اجازه دهید تایپوگرافی شما محصول را بفروشد

تایپوگرافی یک عنصر متحول کننده در طراحی گرافیک است - یک سریف کلاسیک را انتخاب کنید و یک محصول بسازید، یا به جای آن به سراغ یک سریف بدون سری بروید، و محصولی را ارائه می کنید که ناگهان جذاب و مد روز است.

 

بسته بندی بطری های مایعات  نمونه های عالی از قدرت تایپوگرافی برای فروش یک محصول به یک بازار خاص است.

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور8

 

 

 

متوجه خواهید شد که اکثر الگوهای برچسب محصولات مایع از حروف سنتی سریف یا هدرهایی با ردیابی شدید استفاده می کنند که لوکس و کیفیت بالا را به اشتراک می گذارند.

 

بسیاری از بطری های نوشیدنی دارای حروف غیررسمی sans serif یا گرانج هستند تا بر طبیعت آرام و آرامش بخش محصولاتشان تأکید کنند. بطری های نوشیدنی می توانند متفاوت باشند - یک نوشیدنی گران قیمت ممکن است دارای یک سریف کلاسیک برای کمک به توجیه برچسب قیمت باشد.

 

 

هنگامی که بسته بندی خود را طراحی می کنید، سعی کنید در طرح های اولیه خود چندین نوع سبک مختلف را آزمایش کنید. طرح‌های مختلف را به یک نمونه بازار یا دوستان/خانواده نشان دهید - کدام سبک‌ها برای جمعیت‌شناختی خاصی جذاب هستند؟ آیا سن، درآمد قابل تصرف یا انتخاب سبک زندگی، گروه‌های خاصی را به سمت یک تایپ یا نوع دیگر سوق می‌دهد؟

 

هنگامی که آزمایش خود را انجام دادید، احساس آمادگی بیشتری برای استفاده از سبکی خواهید داشت که برای بازار هدف شما جذابیت بیشتری دارد.

 

4. از پالت رنگ طبیعی استفاده کنید

 

رنگ‌های رنگ‌آمیزی که از طبیعت الهام گرفته‌اند، اثر آرام‌بخشی دارند و به روند کلی محصولات تجاری که از نظر زیست‌محیطی و اخلاقی آگاهی بیشتری دارند، وارد می‌شوند.

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور9

 

 

سعی کنید از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید تا جلوه شستشو به طرح برچسب بسته‌بندی خود بدهید یا عناصر رنگی را با کاغذ یا کارت قهوه‌ای طبیعی ترکیب کنید، مانند این طرح بسته‌بندی برای صابون‌های طبیعی.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور10

 

 

حتی اگر محصولات شما 100% ارگانیک نیستند یا تازه از بازار کشاورزان به دست نمی آیند، همچنان می توانید با یک پالت رنگی جدا شده، ظاهری سالم به طرح برچسب بسته بندی خود بدهید.

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور11

 

 

5. عکاسی را با سبک های مینیمال ترکیب کنید

گرایش‌های طراحی بسته‌بندی محصول می‌آیند و می‌روند، و چیزی که همیشه در جریان است، نوع گرافیکی است که مناسب است. در حال حاضر به نظر می رسد گرافیک مصور یا طرح های تایپوگرافی ساده محبوب ترین رسانه های گرافیکی باشند.

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور12

 

 

عکاسی ممکن است در حال حاضر روی بسته بندی رایج نباشد، اما این بدان معنا نیست که اگر به روشی درست طراحی شود، نمی تواند شیک و مرتبط به نظر برسد.

 

برای اینکه عکاسی روی بسته بندی شیک و مدرن به نظر برسد، به تصاویر گرافیکی و چشمگیر پایبند باشید و از عکاسی سیاه و سفید استفاده کنید. با تایپوگرافی رنگارنگ، این می تواند واقعاً چشم نواز و متداول به نظر برسد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور13

 

 

 

یا از این الگوهای مینیمال برای محصولات آرایشی الهام بگیرید و عکاسی رنگی تیمی را با نوع ساده و بدون سریف در یک رنگ همسان بگیرید.

 

افزودن گرافیک های تک رنگ پشت متن سفید، طراحی را فوق مدرن نگه می دارد.

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور14

 

 

 

6. برو هنرمند!

مطمئناً، یک برچسب ممکن است کوچک باشد، اما این به این معنی نیست که نمی‌تواند به خوبی کار کند. برچسب‌ها مکان مناسبی برای خلاقیت هستند و برای بسیاری از طراحان گرافیک رویاها هستند.

 

بسیاری از برندها در حال بررسی راه‌هایی برای منحصربه‌فرد جلوه دادن محصولات خود هستند، و برخی نیز محصولاتی با نسخه ویژه تولید می‌کنند تا محبوبیت را در میان مشتریان وفادار خود افزایش دهند.

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 15

 

 

 

در نتیجه، همکاری با هنرمندان در دنیای طراحی بسته بندی رایج تر می شود. به‌ویژه برای الگوهای طراحی لیبل محصولات، لوازم آرایشی و لباس، برچسب‌هایی با لمس هنری به تعریف محصولات به‌عنوان منحصربه‌فرد، آرزومند و خاص کمک می‌کنند.

 

 

اگر دستی ماهر با قلم مو نیستید، نگران نباشید – هنر دیجیتال در قالب‌های طراحی لیبل محصولات مدرن در حال حاضر به همان اندازه مطلوب است.

 

7. با سیاه و سفید مردانه شوید...

اگرچه درست است که خرده فروشان بیشتری محصولات خود را در یک بازار تک جنسیت عرضه می کنند، هنوز یک شکاف بصری واضح در محصولاتی که به طور خاص مردان یا زنان را هدف قرار می دهند وجود دارد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور16

 

 

برای محصولاتی که برای مردان در نظر گرفته می‌شوند، مانند محصولات اصلاح و لوازم آرایش مردانه، هنوز یک کد طراحی دقیق وجود دارد که چه نوع رنگ‌ها و سبک‌هایی به فروش تبدیل می‌شوند.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور17

 

 

 

اگرچه من آبی سنتی برای پسران و صورتی برای دختران را نمی پذیرم ، شما می توانید با یک ترکیب رنگ سیاه و سفید قوی و گرافیکی، رنگی مردانه یا تک جنسیتی به طرح های بسته بندی خود اضافه کنید. این قالب بسته بندی مدرن دقیقاً این کار را انجام می دهد و از نظر بصری بسیار قوی است در حالی که حال و هوای مردانه را به شما منتقل می کند.

الگوهای طراحی برچسب سیاه و سفید محصول خود را با نوع مربعی بدون سریف ترکیب کنید تا ظاهری مدرن از سبک های بسته بندی سنتی مردانه داشته باشید.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور18

 

 

8. با الگو ها حس زنانه اضافه کنید

طراحی "زنانه" به این معنی نیست که محصول شما فقط برای خانم ها جذاب خواهد بود - در واقع، افزودن یک عنصر زنانه به بسته بندی خود فقط به این معنی است که شما کیفیت های خاصی را به طرح ارائه خواهید کرد که اغلب جذابیت های بازار گسترده ای دارند، از جمله ظرافت و زیبایی. .

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور19

 

 

افزودن طرح طرح دار به بسته بندی شما راهی فوق العاده برای به ارمغان آوردن کیفیتی زیبا به طرح های شماست. طرح‌های کاغذدیواری اواسط قرن، جذابیت‌های یکپارچه‌سازی با تمام انواع محصولات را افزایش می‌دهند.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 20

 

 

بسته بندی طرح دار نه تنها زیباست، بلکه راهی عالی برای ایجاد مجموعه ای یکنواخت از طرح های بسته بندی است. این صابون‌ها ممکن است رایحه‌های متفاوتی داشته باشند، اما صرفاً با تغییر رنگ الگو، نه با تغییر طرح خود الگو، در یک دسته یا برند قرار می‌گیرند.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور21

 

 

طراحی الگو به لطف عناصر تکراری آن نیز به طرز شگفت آوری ساده است. روی ایجاد یک "واحد" الگو کار کنید، و سپس آن را به طور مکرر کپی کنید تا یک برگه کامل از الگو ایجاد کنید که می تواند به راحتی روی یک الگوی بسته بندی چسبانده شود.

 

 

 

9. به محدوده بسته بندی کامل فکر کنید

طرح های بسته بندی شما فقط به جعبه ختم نمی شود. هنگامی که یک محصول باز می شود، باید در نظر بگیرید که چگونه می توان سبک بسته بندی را به بسته بندی داخلی، برچسب ها و ظروف فرعی تعمیم داد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور22

 

 

طراحی جعبه برای یک فروشنده لباس؟ هنگامی که مشتری آن جعبه را باز می کند، لباس داخل آن چگونه ارائه می شود؟ آیا می توانید یک برچسب مارک برای قرار دادن روی دستمال کاغذی رنگی ایجاد کنید؟ آیا می توانید یک برچسب لباس شیک طراحی کنید تا روی لباس داخل آن قرار دهید؟

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور23

 

 

این بسته بندی کامل برای کیسه های چای، نمونه ای عالی از نحوه تطبیق طراحی بسته بندی با اهداف مختلف است - یک سبک یکپارچه، با استفاده از رنگ ها، الگوی و لوگوی قوی، در سراسر جعبه اصلی تا بسته بندی چای کیسه ای و برچسب داخل آن گسترش یافته است. .

 

به خاطر داشته باشید که بسته بندی فقط برای اهداف نمایشی نیست - برای تشویق مشتری به خرید مجدد، کل تجربه باز کردن و تعامل با محصول باید تا حد امکان لذت بخش باشد. طیف کاملی از طرح های بسته بندی به شما در رسیدن به این امر کمک می کند.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور24

 

 

10. بسته بندی خود را به یک تبلیغ پیاده روی تبدیل کنید

به این فکر کنید که بسته‌بندی را کجا می‌بینید - در ویترین مغازه‌ها یا قفسه‌های سوپرمارکت‌ها مکان‌های آشکاری هستند. اما می‌توانید به گسترش جاه‌طلبی‌های خود در زمینه بسته‌بندی فکر کنید و طرح‌های خود را به یک تبلیغ موبایلی برای محصول یا شرکت تبدیل کنید.

 

ایجاد کیسه‌های خرید مارک‌دار راهی عالی برای گسترش تبلیغات شما از تعامل با مشتری و ارائه برند شما به مخاطبان بسیار گسترده‌تری است.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور25

 

 

اگر کسب و کار شما در حال راه اندازی فروشگاه در یک کنفرانس یا نمایشگاه است، این یک راه بسیار موثر برای تبلیغات غرفه شما در اطراف سالن همایش است. این کیف‌های مارک‌دار مدرن، چشم‌نواز و شیک هستند و مطمئناً هم کاربردی و هم یک نقطه صحبت بصری برای بازدیدکنندگان غرفه هستند.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور26

 

 

اگر بودجه شما به کیف‌های چاپی سفارشی نمی‌رسد، چرا یک برچسب یا مهر ساده به سبک برند طراحی نکنید که بتوان آن را روی یک کیسه کاغذی ساده یا پارچه‌های برزنتی اعمال کرد؟

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور27

 

 

شما آماده شروع ساختن طرح های بسته بندی عالی هستید!

در این مقاله، ده نکته برای طراحی بسته بندی و برچسب های شگفت انگیز را بررسی کرده ایم. دفعه بعد که به دنبال انجام پروژه بسته بندی هستید، این ده نکته مفید را در ذهن داشته باشید:

 

لیبل‌ها را برای طراحی بسته‌بندی ساده و در عین حال مؤثر امتحان کنید – بسته‌بندی شده، بسته شده یا چسبانده شده به جعبه‌ها و بطری‌ها، برچسب‌ها می‌توانند ظاهری زیبا به محصول شما ببخشند.

بسته بندی به سبک اوریگامی لازم نیست پیچیده باشد - با کمک الگوها و ماکت ها، ایجاد طرح های تا شده که چشمگیر و تزئینی به نظر می رسند به طرز شگفت انگیزی ساده است.

اجازه دهید تایپوگرافی محصول را بفروشد—سبک حروف چاپی خود را تغییر دهید تا شخصیت بسته بندی خود را متحول کنید و آن را در اختیار مصرف کنندگان خاص قرار دهید.

از یک پالت رنگ طبیعی استفاده کنید - با ته رنگ های ظریف و رنگ های شسته شده در ترند بمانید.

عکاسی تیمی با سبک‌های طراحی مینیمال—با جفت کردن آن‌ها با سبک‌های sans serif فوق‌مدرن و گرافیک‌ها و رنگ‌های الهام‌گرفته از فناوری، ظاهری مدرن و مرتبط نگه دارید.

با تصاویر و آرم های دستی یا وکتوری شده، یک حس هنری منحصر به فرد به برچسب ها بیاورید.

با ترکیب رنگ سیاه و سفید قوی، یک جلوه مردانه به بسته بندی اضافه کنید...

با الگو ها حس زنانه اضافه کنید.

به طیف کامل بسته‌بندی فکر کنید—طرح‌های خود را به برچسب‌ها، برچسب‌ها و بسته‌بندی‌های داخلی گسترش دهید تا تجربه‌ای واقعاً همه‌جانبه برای مصرف‌کننده داشته باشید.

بسته‌بندی خود را به یک تبلیغ پیاده‌روی تبدیل کنید - کیسه‌های خرید سفارشی طراحی کنید یا آرم‌ها را به لباس‌ها اضافه کنید تا راهی آسان برای تبلیغ حضور کسب‌وکارتان در خیابان‌های بزرگ یا در یک همایش باشد.

 

 

10 طرح بسته بندی با پوشش تصویری برای روشن کردن خلاقیت شما

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور28

 

 

چه کسی می گوید تصویرگران مورد تقاضا نیستند؟ خوب، شاید شما کار آنها را ندیده اید. در اینجا لیست خوبی از طرح های بسته بندی است که به نظر می رسد با دست کشیده شده اند.

 

در حالی که این باور عمومی وجود دارد که به تصویرگران دستمزد نیمی از خلاقیت های دیگر داده نمی شود، که ممکن است تا حدودی درست باشد، نکته اینجاست که تعداد بی نهایت تصویر وجود دارد که به سادگی الهام بخش هستند.

 

به لطف اینترنت، می‌توانیم از طریق وب‌سایت‌هایی که پروژه‌های باکیفیت را به نمایش می‌گذارند، از انواع آثار مصور طراحان از سراسر جهان لذت ببریم. تصویرسازی روی طرح‌های بسته‌بندی یکی از گرایش‌های نسبتاً جدیدتر طراحی بسته‌بندی است و برندهایی از صنایع مختلف از این سبک استفاده می‌کنند.

 

تصاویر روی برچسب‌ها و بسته‌بندی‌های محصولات مختلف می‌توانند در سبک و رنگ متفاوت باشند. این به مخاطب هدف، زیبایی شناسی تصویرگر و خلاصه خلاقانه برند بستگی دارد.

 

 

 

تابستان به سبک کرایولا

حال و هوای گرم و تابستانی از طریق این طراحی بسته بندی نفوذ می کند. به نظر می رسد تصاویر با استفاده از مداد رنگی ایجاد شده اند و من در مورد شما نمی دانم اما اولین چیزی که به ذهن من رسید کرایولا بود. این یک هدیه خوب برای باب شماست. این تصویر توسط Alice Des تصویرگر ساکن پاریس طراحی شده است.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور29

 

 

یکی دیگر از طراحی های تصویرسازی برای همان برند بیشتر در سمت پاپ آرت است. این یکی توسط تصویرگر Xaviera Altena ایجاد شده است. رنگ های متضاد روشن از دور توجه شما را جلب می کند.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور30

 

 

داستان سرایی کمیک استریپ

داستان‌های گرافیکی همیشه ذهن‌های جوان را مجذوب خود کرده‌اند، و این نمونه‌ای کاملاً خوب از بسته‌بندی است که نشان می‌دهد چگونه داستان‌ها می‌توانند مردم را برانگیزند تا کیسه را بردارند و شروع به خواندن کنند. این تصاویر داستان سرایی به سبک کتاب های مصور توسط مدیر طراحی هری اسکات نیولین طراحی شده است. اگر متوجه شده باشید، هر کیسه دارای یک پالت رنگ محدود است، بنابراین تاکید بیشتری بر داستان دارد.

 

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور31

 

 

بسته بندی برندسازی فرهنگی

این برچسب‌ها و برچسب‌های بسته‌بندی برای سرمایه‌گذاری به نام CHARU طراحی شده‌اند که هدف آن ترویج "کشاورزی و شیوه‌های پخت و پز بومی پاکستان" مطابق صفحه پروژه است. طراحی بسته بندی آنچنان است که می خواهد برای نسل جدید جذاب باشد و اتاق خود را در منظر شهری بسازد. شهزیل مالک، طراح و تصویرگر اهل لاهوری، تصاویر رنگارنگ ابله مانند را خلق کرده است.

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 32

 

 

کیف فانوس گویا

به تصاویر نگاه کنید، آنها یک افسانه کلاسیک را برای کودکان دوباره تصور می کنند. جعبه یک فانوس با یک نخ برای نگه داشتن یا آویزان کردن است. این یک ایده جالب است که طنین انداز جشن است. تصاویر روی جعبه شبیه به تصاویر موجود در کتاب‌های معاصر کودکان بود. آژانس طراحی The Purpose Group با تصویرگر An Nguyen برای طراحی این بسته بندی محدود برای کیک های ماه همکاری کرد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 33

 

 

نقاشی دو نفره پرنده-میوه

چه کسی پرندگان را دوست ندارد؟ آنها بامزه هستند. تصویرگر الینا بارسقیان در کنار دیگر طراحان مجموعه ای از بسته بندی های شایان ستایش را برای محصولات Beak Pick از جمله میوه های خشک، کمپوت، چای و کنسرو ایجاد کرد. اگر دقیق‌تر نگاه کنید، تصاویر پرنده با میوه‌ها و سبزیجاتی که در ماده غذایی تشکیل شده‌اند ترکیب شده‌اند. من فکر می کنم این یک ایده برجسته است که به زیبایی اجرا شده است.

 

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 34

 

 

تصویرسازی به سبک باستانی

از اولین برداشت، طراحی بینندگان را جذب می کند و آنها را درگیر می کند تا نه تنها در مورد نام تجاری بلکه فرهنگی که نشان می دهد کشف کنند. این یادآور تاریخ با طعم بصری مدرن است. در واقع، از سنت های سیسیل الهام گرفته شده است. طراح و تصویرگر Anna Rodighiero این بسته بندی را برای شکلات های دست ساز Assai برای لمس آزتک طراحی کرد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 35

 

 

هنر موضعی گل

طراحی یک هوای بصری روشن و تازه ایجاد می کند و فضای گرمسیری را القا می کند. کار تصویرگر تاتیانا بویکو بر روی این طرح بسته بندی عجیب و غریب برای یک برند نوشیدنی گازدار، با شاخ و برگ متضاد و الهام گرفته از طبیعت، حسی جادویی به برند می دهد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 36

 

 

نگاه مرموز جنگل

شما این بسته بندی را می بینید و احساس می کنید وارد یک داستان عامیانه شده اید. تصویرگران نارین آوانسیان و واردوهی آنتونیان به همراه عکاسان و طراحان گرافیک طرحی شبیه به خزه خلق کرده اند که در آن جنگل های انبوه و شاخه های درختان چرخان جادوگر را به نمایش گذاشته اند که به سبک آرت نوو ترجمه شده اند.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 37

 

 

Outa’ Hell Graphic

برای فصل هالووین که دو ماه دیگر است مناسب است. فکر نمیکنی؟ استخوان های متقاطع و جمجمه از اواخر قرون وسطی برای نماد مرگ آمده اند. Miopia، یک آژانس طراحی تصویرسازی، یک طرح بسته بندی با فریاد وحشت و خشونت برای یک سرویس تحویل غذا ایجاد کرد.

 

 

طراحی بسته بندی با ایلوستریتور 39

 

 

منبع:

design.tutsplus.com

ww.zilliondesigns.com

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش